marketing-hirek Miért nem elég már a Google és a Facebook hirdetés? Kató Tamás July 9, 2025 KULCSGONDOLAT A vásárlóid már nem egyetlen platformon mozognak, és nem egyféle impulzus alapján... Tovább
marketing-hirek A social media algoritmusok változnak - mit kell másképp csinálnod? Kató Tamás June 30, 2025 KULCSGONDOLAT A közösségi média algoritmusok évről évre átalakulnak, és ami tavaly működött, ma... Tovább
marketing-hirek A digitális marketing 2025-ben – mi az, amit ma már ciki ugyanúgy csinálni, mint tavaly? Kató Tamás June 24, 2025 KULCSGONDOLAT Ami 2023-ban még működött, 2025-ben könnyen pénzégetés. Az ügyfeleid máshogy... Tovább
marketing-hirek Miért a közösségi média nem a te céged marketingstratégiája, hanem csak egy eszköz? Kató Tamás June 17, 2025 KULCSGONDOLAT A közösségi média nem stratégia, hanem csatorna – ha mindenre ezt használod,... Tovább
marketing-hirek Miért az e-mail a legfontosabb marketingcsatornád - még mindig? Kató Tamás June 10, 2025 KULCSGONDOLAT Minden évben temetik, mégis az e-mail marketing kitartóan a legmegtérülőbb... Tovább
marketing-hirek 5 tipp a sikeres inhouse digitális csapathoz Kató Tamás June 3, 2025 KULCSGONDOLAT Egy inhouse marketingcsapat nem attól lesz sikeres, hogy mindent házon belül... Tovább
marketing-hirek Inhouse vagy ügynökség? 3+1 tipp a költséghatékony kampányokhoz Kató Tamás May 27, 2025 KULCSGONDOLAT A digitális marketing sikere nem azon múlik, hogy házon belül vagy ügynökséggel... Tovább
marketing-hirek A digitális marketing nem költség, hanem befektetés – így számold ki a megtérülését Kató Tamás May 21, 2025 KULCSGONDOLAT A digitális marketing nem pénzégetés, hanem üzleti eszköz, amelynek megtérülését... Tovább
marketing-hirek Stratégiai gondolkodás a TikTok és AI világában – mi a te szereped CEO-ként? Kató Tamás May 14, 2025 KULCSGONDOLAT Az AI és a TikTok nemcsak trendek – hanem alapjaiban formálják át a fogyasztói... Tovább
marketing-hirek Automatizálj okosan: Hogyan csökkentsd a csapatod terheit? Kató Tamás May 6, 2025 KULCSGONDOLAT A digitális marketing nemcsak ügyfélszerzésre jó, hanem a belső folyamatokat is... Tovább