Skip to content

Google Ads mentorprogram -

stratégiai szemlélet

Ez a szolgáltatás azoknak szól, akik a saját Google Ads fiókjukat szeretnék eredményesen kezelni, de ehhez rendszeres támogatást és szakértői útmutatást igényelnek céljaik eléréséhez - addig, amíg beletanulnak a műfajba.

 

Mi történik az űrlap kitöltése és elküldése után?

Legkésőbb a következő munkanapon, de elég gyakran pár órán belül válaszolok -  kérlek figyelj az adatok helyes kitöltésére – kivéve hétvégén vagy ünnepnapon, mert az számomra is szent és sérthetetlen. 😊

Ha esetleg nem érsz el egyből ezen a +3630-348-0708 publikus telefonszámon, akkor a biztonság kedvéért kérlek írj egy SMS üzenetet és biztosan visszahívlak.

Kató Tamás (Tom) vagyok - Hirdetés stratéga
 
Mert Te vagy az üzlettulajdonos, a marketinges, aki az élvonalban van és aki a márkád sikeréért dolgozik.
 
A célom egyszerű és világos: azt akarom, hogy Te legyél a hős a saját történetedben. 
 
Én azért vagyok itt, hogy megismertesselek az eredményes Google Ads kampányok létrehozásához szükséges eszközökkel, tudással és önbizalommal. 
 
Ehhez pedig az is hozzátartozik, hogy a pénznyelő Google Ads kampányokból profittermelő gépezetet alakíts ki.
 
Mentorként Én a hogyanban fogok segíteni Neked.

Van már (rossz) tapasztalatod a Google Ads-el?

Egy dolog biztos: jöhet a Facebook Ads és a TikTok, a webáruház tulajdonosok számára még mindig a Google Ads jelenleg a leghatékonyabb PPC eszköz, amivel bevételt generálhatnak, profitot termelhetnek és új ügyfeleket szerezhetnek.

A tapasztalatom mégis az, hogy sokan vagy rosszul használják, vagy egyáltalán nem használják a platformot. 

Lehet, hogy Te is azért nem használod:

  • mert nem ért hozzá a kolléga,

  • mert túl sokba kerül,

  • mert nem tudod értelmezni a kampányok mögötti infrastruktúrát/folyamatokat,

  • mert azt hallottad, hogy felesleges pénzkidobás, nem hatékony.

Előfordul, hogy a fenti állítások megállják a helyüket. A Google Ads valóban drága, ha:

  • az ajánlattételi stratégiát nem optimálisan alakítod ki,

  • rosszul célzol a célközönséget és/vagy a kulcsszavakat tekintve,

  • nem az ajánlatodnak megfelelő hirdetési formátumot választod ki,

  • nem követed nyomon a hirdetések teljesítményét,

  • és ezért nem finomítod/alakítod a kampányt sem,

  • a kolléga, akire rábíztad a Google Ads-et nem ért hozzá, de nem meri elmondani, mert félti az állását.

És még sorolhatnám a banánhéjakat, amelyekkel kicsúszik a kezedből a Google Adsre szánt büdzsé.

De szerencsére ennek nem kell így lennie, hiszen pár hónapnyi, az időbeosztásodhoz igazodó felkészüléssel Te is könnyedén fogsz eredményes és hatékony Google Ads kampányokat összeállítani.

Persze, ehhez kell egy mentor is. Itt jövök Én a képbe, de figyelmeztetlek: egyszerre csak 5 mentoráltat vállalok, ezzel tudom garantálni a minőséget. Ha nem akarsz lemaradni, jelentkezz mielőbb! 

Személyre szabott Google Ads coaching & mentorprogram, ahol nincsenek buta kérdések.

A Google Ads stratégiai szemléletű coaching & mentorprogram legnagyobb értéke, hogy a személyes mentorálás mellett, Rád és a márkádra szabott módon mélyülhetsz el abban, hogyan tudod jól használni ezt a platformot.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

Nem, nem végzem el helyetted a munkádat, mert abból nem tanulnál semmit és az együttműködésünk végén a startmezőhöz kerülnél vissza. 

Ehelyett iránymutatást, gyakorlati tapasztalatot és stratégiai szemléletet adok Neked, hogy a mentorprogram 6 hónapja után önállóan is össze tudd rakni a következő Google Ads kampányodat. Segíteni fogok abban is, hogy megértsd a KPI-ok mögöttes jelentését és átlásd a folyamatokat és azt, hogy miről beszélnek a feladattal megbízott kollégáid. Így ellenőrizni tudod a munkájukat.

Ha többet nem akarod ügynökségnek kiszervezni a PPC-t, hanem házon belül vágnád át a gordiuszi csomót, más alternatívára van szükséged. Ahhoz, hogy hatékony Google Ads kampányokat rakj össze zéró vagy szinte nulla Google Ads ismerettel, nem lesz elég, ha elolvasol 3-4 szakcikket vagy részt veszel egy tanfolyamon. Ezek csak elméleti alapot adnak, gyakorlati tudást és folyamatszemléletet nagyon ritkán.

Ezeken a képzéseken a legtöbbször nincs idő a személyes tanácsadásra, vagy a már meglévő saját fiókok átnézésére. Ezért lesz hiányérzeted a tanfolyam végére, mert nem fogod megérteni, hogy miért nem örülhetsz annak, ha az átkattintási arányod megnőtt mondjuk 25%-kal, viszont emellé a CPC terén is 75%-os növekedés tapasztalható. 

Ezekre a finomságokra leszek melletted Én.

Google Ads mentorprogram a gyakorlatban

Onboarding a fedélzeten

A szolgáltatás egy nagyon erős és intenzív onboarding folyamattal kezdődik, amelynek során megismerem a cégedet, a működéseteket, a piacotokat. Amolyan állapotfelmérést végzek, amelynek segítségével a cégedre tudom szabni a mentorprogramot. Nem dobozos terméket árulok, ez fontos.

1:1 online coaching session

Ezután a mentorprogram keretében havonta egyszer 1 órán át online coaching alkalmat tartunk, amelynek során megismerkedsz a platformmal és a folyamatokkal. Megismertetlek a Google Ads használatával, az ajánlattételi startégiákkal, a fiókok ellenőrzésével és az eredmények nyomon követésével, kampánybeállításokkal és a hatékony stratégiák kialakításának lépéseivel is. 

Dedikált Google Ads fiók átnézés havonta 1x

Nem kell attól tartanod, hogy a mentorprogram során valamit elrontasz, mivel havonta 1 alkalommal 1 Google Ads fiókot tüzetesen átnézek és kielemzek Neked. Azaz rámutatok, hogy hol, hogyan és miért lehetne fejleszteni. Ezeket az információkat és gyakorlati tapasztalatokat a többi fiókodnál, illetve, ha van, az alfiókoknál is felhasználhatod.

Különálló, zárt csoport a mentoráltaknak

Számomra mindig nagyon inspiráló, ha másokkal is megoszthatom a kérdéseimet, kételyeimet és akár közösen is gondolkodhatok velük egy-egy témán. Ezért hozok létre 5 fős mentorált csoportomnak egy különálló, zárt discord csoportot, ahol bátran kérdezhettek, javasolhattok és ismerkedhettek. Emellett, Én is töltök föl hasznos anyagokat, cikkeket, amelyekről úgy gondolom, hogy segítik a fejlődéseteket, vagy képbe helyeznek az iparágat illetően.

Csoportos coaching alkalom havonta 1x
 
Ugyanezzel a céllal hoztam létre a csoportos coachingot is, amikor az 5 mentorált egyszerre fejti ki a véleményét és csoportosan tanulunk valami hasznosat a Google Ads háza tájáról.

Mennyi mindent kapsz a pénzedért, nem igaz?

Apropó, a piszkos anyagiak…

Mennyibe kerül és meddig tart a Google Ads mentorprogram?


A Google Ads mentorprogram 6 hónapon át tart, amelynek havi díja 60 000 Ft/fő.
Amennyiben egy cégtől többen jöttök, a 2. kolléga kedvezményes áron vehet rész a mentorprogramban. Mindezt teljesítheted havi fizetéssel, de akár egy összegben is, ezzel egy hónap díját megspórolod.

Ha jobban belegondolsz, ez egy havi tanácsadás ára.
Cserébe nemcsak 1:1 és csoportos online coachingot kapsz havi 1 alkalommal, hanem havi 1 db dedikált Google Ads fiók átnézést, hozzáférést a mentoráltak zárt discord csoportjához plusz az alapos onboardingról se feledkezz meg.

Ideális választás a mentorprogram, ha:

  • alacsony a weboldalad forgalma
  • alacsony a konverziós arányod
  • viszont magas a konverziós költséged
  • folyamatosan technikai nehézségekbe ütközöl például az analitika, vagy konverzió területén
  • úgy gondolod, hogy hiányzik a Google Ads / PPC szakértelem a marketing csapatodban
  • sokszor csalódtál már az ügynökségekben és sokszor fizettél már rá erre
  • junior vagy medior szinten lévő freelancer vagy és ki akarod tolni a saját határaidat.

Nem Neked való a mentorprogram, ha:

  • azt várod, hogy a mentorprogram áráért Google Ads/PPC menedzsert kapsz,
  • azt akarod, hogy valaki mindent megcsináljon helyetted,
  • nem érdekel, hogy mennyi pénzt égetsz el a hirdetéseiddel,
  • nem akarsz fejlődni és megérteni a háttérben zajló folyamatokat.

Ilyen esetben kérlek inkább NE keressük egymást.

Amikor elindítok egy mentorprogramot, maximum 5 főt vállalok a program 6 hónapos időtartamára.
Ezalatt csak olyan emberekkel szeretnék együtt dolgozni, akikkel egy hullámhosszon vagyunk, azaz ugyanúgy vágynak a fejlődésre, mint Én magam.

Dönthetsz úgy, hogy nem a Google Ads mentorprogram a megfelelő választás. De…

… akkor nem fogod megszakítani az ördögi kört. 

Ezekre a problémáktól továbbra sem fogsz megoldást találni:

  • nagy kanállal rotálod az ügynökségeket a céged körül és egyik sem fogja teljesíteni az elvárást,
  • megpróbálsz in house megoldást kiépíteni, aminek hosszú távon az a kockázata, hogy időt, képzéseket és pénzt fektetsz egy PPC menedzser kinevelésébe, aki idővel többet akar majd és elmegy a cégtől, így bukod a beléfektetett erőforrásokat,
  • PPC menedzser helyett junior marketingest veszel fel és elvárásod szerint mindent IS neki kellene csinálnia, ezért nem marad kapacitása erre a területre,
  • továbbra is visszafogod a költést a PPC-csatornákon, méghozzá a PPC szakértői bizalom és szakértelem hiánya miatt, 
  • továbbra is félni fogsz a csalásoktól és átverésektől, mivel nincs olyan kollégád a cégen belül, aki ismerné a mutatószámokat és a folyamatokat, így maradtok a közösségi médiában, a Google Ads pedig lekerül a napirendről.

Ez nem egy ideális helyzet, ha engem kérdezel, hiszen jelentős bevételi forrástól vágod el magad.

De a döntés a tiéd.

Tamás, digitális marketing és hirdetés stratéga.
e-commerce, performance marketing és Google Ads szakértő.

Tom Tamás Kató ads strategist

Kató Tamás vagyok -, digitális marketing és hirdetés stratéga, fókuszálva e-commerce, performance marketing és Google Ads területekre.

Ha a CV-met szeretnéd látni, a LinkedIn oldalamon megtalálsz minden fontos és hasznos információt.

Itt most azt mesélem el, miért bízhatsz bennem a mentorálás során.

Már azelőtt, hogy elindítottam volna ezt a Google Ads stratégiai szemléletű tanácsadást & mentorprogramot, kaptam féléves és egész éves intervallumra szóló mentor megkereséseket. Sőt még tulajdonosi részedést is felkínáltak egy külföldre lépő e-commerce vállalkozásban.

Természetesen ezeket a lehetőségeket sem utasítottam el kapásból. Azonban amit igazán szeretek és ami igazán feltölt, az a mentorálás és a tanítás.

Többek között ezért vagyok oszlopos tagja a LABA és az SMP Masters oktatói csapatának, több tanfolyamuk oktatója vagyok. Emellett önállóan és kollégáimmal együtt digitális marketing tanácsadással és stratégiával, Google Ads-szel, mentorálással, projektmenedzsmenttel foglalkozom.

Új ügyfeleim és ismerőseim gyakran kérdezik, hogy bírok ennyi mindent egyszerre?

Szerencsére megtaláltam az értelmet abban, amit csinálok: az oktatással - legyen szó tanfolyami keretekről, mentorálásról és coachingról vagy stratégiai tanácsadásról - jobb szakembereket képezhetünk, amelyekre meggyőződésem, hogy itthon égető szükség van.

Nem mellesleg, ha a segítségemmel fejleszted a szervezetet, a folyamatokat és a munkaerőt, azzal Te is jól jársz: a kollégáid is szívesebben maradnak a cégednél, csökken a fluktuáció, ami számomra is hatalmas eredmény. Ahogy azt is személyes sikerként könyvelem el, amikor az egyéni konzultáció elején még szorongó ügyfelem az ülés végére megtalálja a megoldást és egy hasznos akciólistával lép tovább, ahelyett, hogy bármi tovább blokkolná a saját és a cége fejlődését. 

Mivel nincs túl sok szabadidőm, azokkal a személyekkel dolgozom együtt, akikkel kölcsönösen feltöltjük egymást.

A munkám mellett a hobbimra is kellő időt szentelek, hogy feltöltsem magam, ezért egy kis testmozgásra, szaunára, erdei sétára, fotózásra (Google Local Guides HU TOP 1%-hoz tartozom) és sakkra bármikor kapható vagyok.

Ennyit rólam. Ha még tovább informálódnál rólam, itt megteheted: LinkedIn

⭐ Tudod mit? Higgy nekik – azaz korábbi ügyfeleim, vezetőim, kollégáim és partnereim LinkedIn ajánlásainak – ne nekem.

A digitális marketing és a PPC területén szerzett szaktudása lenyűgöző, de ami igazán kiemelkedő, az a képessége, hogy összetett koncepciókat is képes úgy kommunikálni, hogy az egyszerre vonzó és könnyen érthető legyen. Ez teszi őt a Laba tanfolyamaink egyik legkedveltebb előadójává. 

Ferencz Mészáros
Ferencz Mészáros
Production Team Lead at LABA Hungary

Tamás személyében nemcsak egy kiváló PPC szakértőt, hanem egy mentort is megismertem. Amikor kihívásokkal szembesült, sosem habozott, hogy ötleteit és szakértelmét alkalmazza, ami végül sikeres kampány eredményekhez vezetett.

Róbert Oláh Rejoy
Róbert Oláh
Brand Manager at Rejoy

Robusztus elemzői képességei, üzleti megértéssel, valamint a SEM és a performance marketing erős ismereteivel párosulva segített neki egy nagyon erős growth csapat felépítésében.

Monika Rybicka
Monika Rybicka 
Director of Growth at Grover

Öröm volt Tamással együttműködni a PPC kampányokban. Sokat tanultam tőle a Google Ads-ről és arról, hogyan lehet a PPC csatornákat az e-commerce marketing stratégiákhoz felhasználni.

Nandor Schmieder 1CE Online Performance Manager @ Tesco Magyarország
Nándor Schmieder 
CE Campaign and Communication Manager
at Tesco Magyarország

Google Ads  mentorprogram

Ez a szolgáltatás azoknak szól, akik a saját Google Ads fiókjukat szeretnék eredményesen kezelni, de ehhez rendszeres támogatást és szakértői útmutatást igényelnek céljaik eléréséhez - addig, amíg beletanulnak a műfajba.

 

Kapcsolatfelvétel

Mi történik az űrlap kitöltése és elküldése után?

Legkésőbb a következő munkanapon, de elég gyakran pár órán belül válaszolok -  kérlek figyelj az adatok helyes kitöltésére – kivéve hétvégén vagy ünnepnapon, mert az számomra is szent és sérthetetlen. 😊

Ha esetleg nem érsz el egyből ezen a +3630-348-0708 publikus telefonszámon, akkor a biztonság kedvéért kérlek írj egy SMS üzenetet és biztosan visszahívlak.

Tamás nagyszerű szakember, tudása nagyon széleskörű. Jó lehetőség volt együtt dolgozni Tamással, hogy megtapasztaljuk, hogyan kell végiggondolni a nehéz, összetett feladatokat az e-kereskedelmi teljesítménymarketing kihívásokkal teli területén. Nagy nyomás alatt segített nekünk megtalálni a jó skálázási folyamatot a Google ads kampánystruktúrát illetően. Öröm volt vele együtt dolgozni.

Kristóf Kulcsár
Kristóf Kulcsár
Seinor Media Project Manager